تیمارستان تارا
تیمارستان تارا

وبی واسه ی همه ی دیووونه ها


واسه این که ثابت کنید دیووووووونه اید کافیست::::

 * از رفتگر محله عیدی بگیرید.

* سی دی قفل دار رو بشکنین تا قفلش باز بشه.

* جوراب های کثیف رو به پره های پنکه ببندید و پنکه را روشن کنید.

* با هندوانه یه قل دو قل بازی کنین !

* به دوست دکترتون بگین : مریض جدید چی داری ؟!

* نصف شب زنگ بزنید به اورژانس و بگویید: من مرض دارم ، بیاین منو ببرید!

* روز بازی پرسپولیس با استقلال، وسط تماشاچی ها بنشینید و با صدای بلند، ابومسلم را تشویق کنید !

* هفت تیری بذارید رو شقیقه راننده مترو و بگید یالا برو دبی.

* پیراهن را روی کت بپوشید.

* دقت کنید وقتی در مهمونی براتون نوشیدنی آوردند همه را اندازه بگیرید و بزرگترین رو انتخاب کنید تا کلاه سرتون نره.

* ماست را با چنگال بخورید.

* توی عروسی کراوات مهمونها رو با قیچی ببرید و در برید
* چای را توی نعلبکی ریخته و دراز بکشید و آنرا هورت بکشید

* توی گرمای تابستان پالتو بپوشید و از سرما بلرزید

* وقتی با کسی مشغول صحبت هستید آدامستان را در آورده و به دماغش بچسبانید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:,

|
 


سلاااااااااااااااااااام به تیمارستان تارا خوش اومدین!!!!!!!! اینجانب کره اسب قهرمان اعلام می کنم که چون منو توی تیمارستان بستری نمیکنن، خودم یه تیمارستان افتتاح می کنم. بازم خوش اومرین. اما بزارین یکم درباره خودم بگم : من تارا هستم ( فامیلیمم به شما چه؟ ) 16 سالمه و دانش آموز مدرسه استعداد های درخشان هستم. ( استعداد های واقعا درخشان، خیر سرمون!!!!! ) بگم که آدم خیلی عجیبی هستم. هر کی با من ارتباط داشته اعتراف کرده من یه پدیده ی فوق بشری کشف نشده غیر قابل درکم! به طوری که دوستام میگن رفتار آدما به 3 دسته تقسیم میشه: 1- دخترونه 2- پسرونه 3- تاراونه !!!!!!!!!!!!!!! در آخرم برای محققان گل یه پیشنهاد داشتم: چقدر درباره لایه اوزون تحقیق میکنین؟ بسه دیگه بابا! اگه کشف کنید من چه جور آدمی هستم هم اسمتون تو تاریخ ثبت میشه و همه تا قرن ها بهتون افتخار میکنن، هم من تا آخر عمر دعاتون میکنم! والا به خدا!


 

tara

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تیمارستان تارا و آدرس timarestanetara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

اسفند 1392

 

!!
!
شعر چت رومی
واسه این که ثابت کنید دیووووووونه اید کافیست::::

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 1099
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1